باباش و دخترش

خرید بک لینک

سلام به روی ماه دختر قشنگ و نازنینم اگی از من بپرسی راه درمان کمالگرایی چیه؟ من برات میگم تبدیل اون به پیشرفت گرایی خب حالا ممکنه بگی باباجون فرق کمالگرایی با پیشرفت گرایی چیه؟ بهت میگم کمالگرایی آدمو زمین میزنه ، همه رو باهات درگیر میکنه ، همه بهت حسادت میکنن ، همه سعی میکنن خرابت کنن اما پیشرفت گرایی تو رو بالا میبره ، همه سعی میکنن باهات همکاری کنن ، همه همراهت میشن ، و همه تو رو بعنوان الگوی موفق میپذیرن و به ندای مشارکت خواهی تو جواب مثبت میدن. باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: شنبه 29 مهر 1402 ساعت: 15:44

سلام عزیزدلم ، میدونی چی برا من عجیبه ؟ اینکه همه ی باورهام در مورد عشق غلط از آب در اومده ، من اعتقاد داشتم قدرت انسان میتونه مسیر افکارشو تغییر بده ، خیلی جاها هم امتحان کردم و نتیجه گرفتم ، اما در مورد عشق برا من اینطوری نشد ، قدرت اراده و عقلم هیچگاه نتونست عشقم به کسی رو شکست بده یا بهش غلبه کنه ، من فهمیدم رودخانه ای که جاری است هرگز نمیتونه آبی رو که در بطنش در جریانه عوض کنه ....

باباش و دخترش...

ما را در سایت باباش و دخترش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 29 مهر 1402 ساعت: 15:44

صفحه بندی